آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

وقتی یادت میفتم..

تو وجود هر آدمی رگه‌هایی از دگرآزاری
و سادیسم وجود داره...
و می‌دونی چه وقت این حس بیدار میشه؟
وقتی می‌فهمی یه نفر وابسته‌ات شده!

فیلم: ماه تلخ
کارگردان: #رومن_پولانسکی

___________________________________________________________________________________

این دیالوگو امشب اتفاقی تو یه وبلاگی خوندم.
راسته میگن بعضی چیزا یهو آدمو پرت میکنه به گذشته.

وقتی خوندم یاد تو افتادم. یاد 3-4 سال پیش. تو گناهی نداشتی. اتفاقا خیلی هم بی گناه بودی. فقط دوسم داشتی. من بد کردم میدونم. مثل اینکه رگه های سادیسم من خیلی زیاد بود. میدونستم دوسم داری و بهم وابسته ای. منم دوستت داشتم ولی اذیتت میکردم چون مطمئن بودم بدون من نمیتونی، پس نمیری.
تو نرفتی. هنوزم هستی. هنوزم همدیگه رو دوس داریم ولی دیگه اون روزا و اون علاقه و دلبستگی برنمیگرده. نمیدونم شایدم برگرده. آدم از آینده خبر نداره.

به هر حال 2 ساله که دیگه اذیتت نمیکنم چون دور شدیم. خیلی وقتا راسته که میگن دوری و دوستی. واسه من و تو همینه. ببخش بخاطر اون 2سالی که اذیتت کردم. میدونستم دوسم داری و روم حساسی ولی بازم با رقیبت میگشتم و تو حرص میخوردی و داغون میشدی ولی نمیتونستی جلومو بگیری. میدیدم داغونی و چشم میبستم. اما خیلی دوستت داشتم حالا هم دارم.. ولی قبول کن تو هم زیادی حساس و خودخواه بودی. میخواستی من فقط با تو حرف بزنم و با تو بخندم. خب بقیه هم تو زندگی من نقشی داشتن. هر کسی جایگاه خودشو داره. من که کسیو به اندازه تو دوس نداشتم. اون هیچوقت نمیتونست جای تو رو بگیره. الانم که میدونی باهاش قطع رابطه کردم.
گاهی فکر میکنم مشکلاتی که تو این 3 سال - که از هم فاصله گرفتیم - برام پیش اومد تقاص رفتارایی که باهات داشتم. شاید دارم تقاص دل شکسته تو رو میدم.

این روزا رابطمون با قبل متفاوته. شاید دیگه به اون اندازه با هم صمیمی و نزدیک نیستیم ولی کنار هم خوبیم و دلتنگ همدیگه میشیم.هنوزم بین کارای روزانمون یهو یاد همدیگه میفتیم و با خودمون میگیم یعنی الان اون داره چی کار میکنه؟ حالش خوبه؟ مشکلی نداره؟ خدایا مواظبش باش.
هنوزم وقتی دیر جواب میدی نگران میشم. انقد اون سالها اتفاقات بدی واست افتاد که هنوزم از هر دیر شدنی و از هر حال بدت، دلم میلرزه. من که دیگه پیشت نیستم ولی مراقب خودت باش. دوستت دارم عزیزم.. ببخش

+ بیاین قضاوت نکنیم!
نظرات 1 + ارسال نظر
مجید پدیده دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 01:49 http://Œmajidpadideh.blogsky.com

دوست داشتن نعمت بزرگیه که خدا به بنده هاش عطا کرده ولی ما آدما عادت کردیم که چیزایی که دوست داریم رو از حد نیاز بگذرانیم
دوست بدار و به دوست داشتنت ببال
دوسش داری پس یا بدست بیارش یا فراموش کن وگرنه دنیات ویران میشه

دوست داشتن و دوست داشته شدن از بهترین نعمت ها هستن. کاش قدر بدونیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد