آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

حافظه

امشب داشتم با صمیمی ترین دوست دوران دبیرستانم که واقعا مثل خواهرم میمونه چت میکردم که بحث خاطرات اون سالها پیش کشیده شد. همش اون میگفت هانیه فلان خاطره رو یادته؟؟ من میگفتم نه یادم نمیاد. باز اون یه خاطره دیگه رو میگفت و باز من یادم نمیومد، با اینکه سال های زیادی نگذشته.

آخرش بهش گفتم : من دارم سعی میکنم بعضی لحظات اون سالها رو فراموش کنم. البته خاطرات دبیرستان و با هم بودنامون جزو اونایی که میخوام فراموش کنم، نیست ولی مثل اینکه حافظم داره تر و خشک رو با هم فراموش میکنه.


خب با حافظه کاری هم نمیشه کرد. جالب اینجاست اون خاطراتی که من دارم خودمو خفه میکنم تا فراموششون کنم، همچنان گاه و بی گاه میان سراغم ولی خاطراتی که دوست دارم یادم بمونه دارن پاک میشن!!! حافظم کلا داره چپکی عمل کنه!!


نظرات 3 + ارسال نظر
مجید پدیده سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 20:44 http://majidpadideh.blogsky.com

باز زدی تو فاز گذشته ای که گذشته
آخ ایکاش میشد همه میتونستن گذشته رو بفراموشی بسپرن!!!!
دنبال یه راهیم که گذشته رو از ذهنت دور کنم ولی باید خودت بخوای وگرنه بیفایدست.

بله گذشته، گذشته. ولی عواقبش همچنان همراه منه و تو آیندمم تاثیر داره.

مجید پدیده سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:03 http://majidpadideh.blogsky.com

انقد چیزای خوب دوروبرمون هست که گذشته در مقابلشون هیچه
بعضی مواقع آرزو میکنم که ایکاش برمیگشتم به ده سال قبل
ولی همچین چیزی امکان نداره پس باید تازه شروع کرد

مشکل گذشته ایه که قراره آینده رو خراب کنه.

مجید پدیده دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 21:51 http://majidpadideh.blogsky.com

فقط با پذیرفتن لحظه حال می تونی از گذشته ای که دشمن سلامت زندگی و جسم و روح تونه خلاص شی. از گذشته فقط درس های اونو به خاطر بسپارید و اجازه ندین کنترل لحظات شما به دست گذشته بیفته، چون فقط با امید و ایمان به آینده است که زندگی معنا پیدا می کنه.

یک آزمایش را انجام بده

اگر قرار باشه یک جعبه یا کیسه بزرگ بردارید و هر چی غم و اندوه، نگرانی و پشیمانی، خاطرات تلخ و شکست های گذشته است در داخلش بریزی و آن را همیشه به گردن خود آویزان کنی و در همه حال همراهتون باشه، چه احساسی پیدا می کنید؟ دیگران چطور به شما نگاه می کنند؟ مسلماً به این نتیجه خواهید رسید که آن جعبه هیچ تاثیری بر آینده تان نخواهد داشت. جز اینکه دست و پاگیر و آزاردهنده باشه، خاصیت دیگری نداره. حمل بار گذشته در مغز نیز همیه

شاید اینطور که میگید باشه.
ولی متاسفانه من زمانی که واقعا تحت فشار و استرس هستم نمیتونم انقد خوب عمل کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد