آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

بابای به روز!!!

مکالمه اول صبح من و بابام :

- شلام

+ شلام دتر

- شطولی؟

+ مرشی

___________________________________________________________________________________

خندم گرفت دیگه چیزی نگفتم. خودشم خندش گرفته بود.

پدرم سعی میکنن خودشونو با من و خواهرم به روز نگه دارن حتی توی مدل حرف زدن

آخه پدر من این چه کاریه؟؟ پدری گفتن، بچه ای گفتن!!


علامت + بابام و علامت - من هستم.

دتر به مازندرانی یعنی دختر ( کسره روی حروف د، ت)


نظرات 1 + ارسال نظر
مجید پدیده شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 22:28 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام
بهرحال اینم ینوعشه دیگه،مخلوطی از مازرونی و فرانسه
بقول پدرم که میگه ،شما بچهها هم فقط بلدین از پدر و مادرا سوتی بگیرینا

سلام

پدر شما هم به روز هستنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد