آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

صدای خندشون.. خوشبختی یعنی همین

امروز صبح حدودای ساعت 8:30 راه افتادیم. خونواده ما و خونواده خالم که یکم بعد با ما همراه شدن.

الان گیلانیم و امشب قزوین میمونیم. فردا میریم سمت تبریز.

تو ماشین نشستم و صدای خنده مادر و پدرمو میشنوم. هیییچ چیزی برای من خوشایندتر از این صدا نیست. الهی همیشه خندشون به راه باشه و صداش تو گوش من. خوشبختی یعنی همین..

نظرات 1 + ارسال نظر
padideh سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 20:36 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام امیدوارم همیشه شاد و زندگی بر وفق مراد باشه.
خوشحالمون کردین

سلام ممنونم همچنین
من هر کاری میکنم وبلاگتونو ببینم نمیشه. همش غیرفعاله.
چقدر خوشحال شدم کامنت دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد