آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

بیچاره مامان و بابام

بچه دار شدن احمقانه ترین کار دنیاست.

با بلاهایی که من سر خونوادم آوردم و در حال حاضرم یه آدم بدبختم، جای تعجب داره که همچنان منو دوست دارن و تحملم میکنن. به قول خودشون عشق پدری و مادریه ولی به نظر من تلقین بیجا میکنن.

والا من اگه بچه ای شبیه خودم داشتم به قطع مینداختمش دور و خلاص..


نتیجه اخلاقی: ازدواج و بچه دار شدن ممنوع!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید پدیده یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 10:17 http://majidpadideh.blogsky.com

اگه فرزند هزار بار و هزاربار باعث عذاب پدر و مادرشون بشن بازم به دل نمیگیرن و میذارن رو حساب بچگی.
حالا اگه فکر میکنی که باعث دردسر شدئ میتونی با کمک کردن بهشون امیدواری بدی و. کاری کنی که بت افتخار کنن .
گذشته ها رو کات کن

پدر و مادر همیشه مهر و محبت دارن.
ان شاء الله جبران میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد