آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

من بی اعصابم!

من حالم خوب نیست. دلم میخواد اینجا دق و دلیمو خالی کنم.


یه 95 شلوغ شروع شده و من اصلا حوصلشو ندارم. بخصوص حوصله فصل بهارو.

البته از فصل بهار خوشم میاد ولی بهار 95 رو دوس ندارم. این سومین بهاریه که دوسش ندارم.

گندت بزنن 92 که هر چی بدبختی بود از تو شروع شد. البته عامل اصلی بدبختی همیشه خود آدمه ولی شرایطم خیلی دخیله.

من الان حالم گرفته. دلم پفک میخواد ولی از بس این چند روز هله هوله خوردیم میترسم بگم پفک میخوام. مطمئنا آوار میشن رو سرم که ضرر داره و اله و بله..

بابا من حالم گرفتس. چه میفهمم ضرر چیه؟؟ من پفک میخوااام

خدایا خودت خسته نشدی انقد بارون بارید؟؟ همینجوری پیش بره آسمونت خشک میشه ها. از ما گفتن بود! حالا هر کاری دوس داری بکن.

دلم میخوام غر بزننننننم. دلم میخواد پکر باشم. دلم میخواد رو کاناپه دراز بکشم و پتو رو تا خرخره بکشم روم و یه کتاب بخونم یا تلویزیون ببینم کنارش یه لیوان چایی یا قهوه هم باشه، پفکم باشه. 

دلم قدم زدن تو پارک میخواد ساعت 9-10 صبح با خیال راحت بدون نگرانی برای گذر زمان، بدون نگرانی برای مسئولیتام، بدون نگرانی برای تماس های از دست رفته از مادرم، دور از همه آدما. من باشم و گل و گیاه و جک و جوونورا..

بابا من دلم میخواد چند ساعت از دست آدمای این خونه به یه گوشه دنج پناه ببرم. خودم باشم و خودم..

الان من یه دختر لوس بهونه گیرم که دلش گرفته و حوصله کسیو نداره. خب اهالی عزیز خونه چه اشکالی داره یه کم منو تنها بذارین؟ کمتر سر به سرم بذارین. کمتر به جونم غر بزنین. و در کل کمتر به دست و پای من بپیچین.


+ من دلم پفک میخواد :(((

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر بهمنی سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 22:55 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

درباره ی اون پست بالا باید بگم عاااااالی بود،براووووو...

میدونین گاهی وقتا افسوس 16-17-18-19سالگی رو که میتونست خیلی بهتر باشه میخورم...گاهی وقتا البته...
بیشترین چیزی که ناراحتم میکنه اینکه دیگه هیچوقت تکرار نمیشن و دونستن این گاهی وقتا بیشتر از خیلی چیزا ناراحتم میکنه...

ولی نمیشه کاریش کرد...حالا بیست سالمه...امیدوارم که بتونم اشتباهات قبل رو تکرار نکنم و به گفته ی خودتون اراده ای که گویا خاک خورده رو دوباره وارد جریان زندگیم کنم....

براتون بهترین هایی رو که میشه در حق یه دوست آرزو کرد رو آرزو میکنم....
ایام به کام...

ممنونم دوست عزیز.
واقعا این سنین از شیرین ترین روزای زندگی هستن. البته اگه آدم قدر بدونه.
امیدوارم زندگیتون هر روز بهتر از دیروز باشه.
ایامتون خوش

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 21:07

یوهووووو رفتی
چرا نیومدی

چرا امروز همه بی نام و نشونن؟!!

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 20:45

دیدم پستون یه خورده بوی اه و ناله میده گفتم یه حالی داده باشم

لطف کردین. مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 20:30

سلااااااااااا م
سلامی چو بوی خوش ظهر های بهاری

سلاااااام دوست عزیز
پرشور و باهیجان اومدین ولی نه نامی نه نشانی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد