آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

دوستای مجازی خیلی خوبن!

امروز واقعا احساس کردم از بس دوستای حقیقیم بهم محبت نمیکنن یا خیلی وقته در تماس نیستیم، کاملا عقده ای شدم. برای اولین بار عقده محبت پیدا کردم!!!

تو دنیای حقیقی تعداد کسایی که باهاشون به عنوان دوست ارتباط صمیمانه دارم، زیاد نیست ولی همین چند نفر خیییلی آدمای مهربون و دوست داشتنی هستن و واقعا دوستان خوبی برای هم هستیم. منتها من یه مدته بخاطر کارایی که هست به اندازه قبل باهاشون در ارتباط نیستم. امیدوارم زودتر سرم یه کم خلوت شه.

اما دوستان مجازی...

واااقعا خوشحالم که دوستای مجازی خوب و مهربونی دارم و خدا رو شاکرم که چنین آدمایی رو تو زندگیم قرار داد.

تو این چند روز اخیر و بخصوص امروز به حدی از ابراز محبتاشون خوشحال و غافلگیر شدم که دوس داشتم حتما یه پست راجبش بذارم که حداقل یادم بمونه تو این تاریخ چقققدر قلبم از محبتای بی ریای دوستانم شاد شد. چقدر ذوق کردم و چقدر به بودن آدمایی با قلبای پاک و مهربون امیدوارتر شدم.



نظرات 3 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 21:45 http://beach2016.blogskay.com

اتفاقاتودوستایی مجازی خیلی اوقات منظورهابدمیرسه

آره دیدم گاهی اوقات سوتفاهم پیش میاد ولی خداروشکر تا حالا واسه من پیش نیومده.

مجید پدیده سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 17:25 http://majidpadideh.blogsky.com

هانیه خانوم به نظر من با دوستای دنیای حقیقیت اگه بیشتر معاشرت کنی برای روحیه خیلی بهتره
سعی کن دوستانی رو انتخاب کنی که روحیه شاد و طبع شوخی دارن نه دوستانی که تا بهشون میرسی شروع میکنن از بدبختیشون حرف زدن

باور کنین دوستای من همشون آدمای بسیار سرخوشین
منم سعی میکنم باهاشون در ارتباط باشم ولی واقعا زمان اجازه نمیده. همینجوری ویراژ میده و رد میشه!!

مجید پدیده سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 16:09 http://majidpadideh.blogsky.com

منظورت منم دیگه
بابا بیخیال کاری نکردیم که چوب کاری نفرمایید خواهش میکنم
ای بابا


بله بله یکی از اون دوستان خوب شمایین.
اتفاقا خیلی هم کار مهمی کردین.وگرنه مجبور میشدم قید این قالبو بزنم.
گریه نکنید گریه نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد