آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

قالب جدید

چند روزیه دنبال یه قالبم که مناسب عنوان وبلاگم باشه و درعین حال سنگین نباشه. ولی قالبایی که دیدم یا قشنگ نیستن یا یه مشکلی دارن.

مثلا یه مشکل اینه که شکلک ها رو خیلی بد و با فاصله نشون میدن که به نظرم کلا متن بهم میریزه. یا مثلا کلی قسمتای الکی داره مثل فال حافظ و دیکشنری و... که اصلا لازم نیست. فقط الکی صفحه رو شلوغ میکنن.

قالبایی هم که خود سایت بلاگ اسکای داره خیلی محدودن و کلا دو سه تاشون به وبلاگ من میان.

خلاصه که چیزی گیرم نیومد. فعلا این قالبو گذاشتم تا ببینم سرفرصت میتونم چیز خوبی پیدا کنم یا نه.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید پدیده یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 13:08 http://majidpadideh.blogsky.com

قالب قشنگی رو انتخاب کردی به سلیقت تبریک میگم چون هم شیک و هم سبک و زود بالا میاد.
خودتهم میتونی زیاد سخت نیست
قسمتهایی که میخوای حذف کنی ، تو قسمت کد قالب پیدا کن مثلا میخوای قسمت یا پنجره ای که نوشته لینکهای مفید رو پیدا کن و اسمهایی که نوشته شده مثل بلیط ارزان یادوربین مدار بسته یا چیزهای دیگه که در قسمت کدها هستش رو حذف کن ویا حتی میتونی جای اسم و آدرسی که اونجا وجود داره اسم و آدرسی که دوست داری رو بذاری
فقط چند نکته رو باید رعایت کنی
1- به ترکیب تگها دست نزن فقط اسمها رو حذف کن چون امکان داره کلا ترکیب قالبت بهم بریزه
2-قبل از اینکه اقدام به حذف کردن حروف اضافه کنی از کد موجود یا کپی داشته باشی یا اینکه لینک آدرسش دم دستت باشه ،چون دفعه اولته امکان داره ترکیب قالب بهم بریزه و مجبور بشی دوباره قالب رو ازنو جایگذین کنی و دوباره اقدامات رو روی اون انجام بدی
من توسیه میکنم خودت یک بار این کار رو انجام بدی تا کار دستت بیاد ولی اگه نتونستی کد یا لینک رو بفرست تا درستش کنم ...

ممنونم. دقیقا دنبال قالبی بودم که سبک باشه.
باشه پس خودم امتحان میکنم ببینم چی میشه. البته بعید میدونم خراب کاری نکنم!

مجید پدیده یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 01:34 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام اگه از قالب خوشت اومده کدشو بفرست تا قسمتهای اضافشو حذف کنم یا لینکشو بفرست

مثل اینکه همه بلدن غیر از من!!
میگردم لینکشو پیدا میکنم میفرستم براتون. مرسی

Reyni شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 22:02 http://reyni.blogsky.com

خب تمام اون اضافات رو میشه به راحتی برداشت !

واقعا؟؟ چطوری؟؟
من بلد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد