آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

آدمک آخر دنیاست بخند...

از روزانه هام مینویسم،آرامش و آشفتگی..

با تأخیر فراوان

1. این چند روز اصلا حال نوشتن نداشتم.هر کاری میکردم دستم نمیرفت چیزی بنویسم.

2 . آخر سال جالبی ندارم مثل خیلی ها.چند روز خیلییی بد داشتم با کلی جنگ اعصاب که اصلا نمیخوام یادم بیفته.

بقبه روزامم کاملا معمولی ان.

3 . دیروزم از سر و صدا پناه بردم به اتاق خواهرم.اتاق من یه پنجره نسبتا بزرگ رو به خیابون داره.اینه که سر و صداها کاملا تو اتاقه.درنتیجه من تو ساکت ترین و امن ترین اتاق خونه سنگر گرفتم!!!

4 . دیشب خیلی دلم گرفته بود و دل و دماغ هیچ کاریو نداشتم.جدیدا یه عادتی پیدا کردم.وقتی دلم گرفته دوس دارم پفک نمکی بخورم!!! با خوردنش چیزی تغییر نمیکنه، حتی حالمم بهتر نمیشه اما لذت میبرم.در 2 صورت خیلی پفک نمکیو دوس دارم.یکی وقتی خیلی سرحال باشم و بخوام خوش بگذرونم و یکی هم وقتی دلم گرفته و خیلی پکرم.فقط هم پفک نمکی، نه هیچ چیز دیگه ای!!!

5 . سال 95 شروع خیلی شلوغی داره.تقریبا تا وسطای تابستون به شدت مشغولم.حتی عیدم شاید خبری از دید و بازدید نباشه.مسافرتم که کلا تا تابستون تعطیل.

6 . با این چیزایی که گفتم طبیعیه که خیلی از اومدن سال جدید استقبال نمیکنم.ولی بازم باعث خوشیه که بهار 95 رو با بدن سالم و داشتن یه خونواده میبینم و تابستون قشنگی خواهم داشت ان شاالله.خداروشکر


پی نوشت: فکرکنم خیلی پراکنده نوشتم.ببخشید

نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 11:23 http://reyni.blogsky.com

اینجا به نسبت سالهای پیش سر و صدای کمتری بود ...
برای من که هیچ سالی ذوق و شوق نداشته و امسال هم که از همیشه برام بدتره ، یه جورایی انگار که اصلا برام مهم نیست !
خب پس سعی کن زیاد دلت نگیره که یه وقت چاق نشی

اینجا هم نسبت به پارسال بهتر بود ولی بازم سر و صدا بود دیگه.
والا من اصلا حس اومدن عید و سال جدید ندارم.انگار که هیچ خبری نیست.
به نکته خوبی اشاره کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد